بخشی از مقدمه: امروزه ضرورت آشنایی عوامل اداری و آموزشی مدارس، با مشکلات و تنگناهای تحصیلی بیش از پیش مشهود است. معلمان برای اینکه بتوانند با موفقیت به امر آموزش و پرورش بپردازند؛ نیاز به شناخت دانش آموزان و آگاهی نسبت به نقاط ضعف و قوت یاد گیرندگان و عناصر مرتبط با آموزش دارند. به نظر می رسد دوران و روزگار کسانی که بخواهند بدون توجه به نیازهای دانش آموزان و ابعاد رشدی آنان و تعامل عوامل گوناگون صرفاً با تکیه بردانش خود به آموزش و پرورش بپردازند؛ پایان یا فته است. تعلیم و تربیت انسان از بدو پیدایش بشر مورد توجه بوده؛ اما اهمیت آن در قرون اخیر بطور فزاینده ای آشکار شده است. در حال حاضر آموزش و پرورش، کلید توسعه جوامع محسوب می گردد؛ و موفقیت و سعادت ملتها به کیفیت تعلیم و تربیت بستگی دارد، بدون تردید آینده هر کشوری را می توان از سیمای کنونی آموزش و پرورش آن دریافت کرد (نجفی، 1371). ....
فهرست مطالب: مقدمه فصل اول بیان مساله ضرورت و اهمیت موضوع پژوهش سوالهای تحقیق هدف تحقیق فصل دوم ادبیات و پیشینه تحقیق مقدمه اهداف آموزش و پرورش دوره ابتدائی ویژگیهای کودکان در دوره ابتدائی منابع تجهیزاتی تاثیرامکانات و تجهیزات مدرسه بردانش آموزان تاثیر امکانات و تجهیزات مدرسه بر معلم مشکلات تحصیلی دانش آموزان در مدرسه عوامل موثر بر ترک تحصیل مشکلات رفتاری دانش آموزان در مدارس مدارس و دانش آموزان موفق مکان یابی واحد های آموزشی پیشینه تحقیق فصل سوم روش تحقیق فصل چهارم یافته های تحقیق فصل پنجم بحث و نتیجه گیری نتیجه گیری کلی پیشنهادها منایع
تعداد مشاهده:
912
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 91
حجم فایل:1,002
کیلوبایت
قیمت:
5,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
راهنمای استفاده:
مناسب جهت استفاده دبیران، معلمان و دانشجویان رشته روانشناسی و علوم تربیتی
محتوای فایل دانلودی:
در قالب فایل word و قابل ویرایش