مقدمه: اساس نظام آموزش و پرورش تربیت انسان شایسته و کار آمد است.لیکن برای رسیدن به چنین هدفی امروزه بحث تحول در آموزش و پرورش و چگونگی انجام آن در دستور کار تمامی دست اندرکاران تعلیم و تربیت قرار گرفته است. لذا شایسته است که نیروهای فکری ،کار آمد و زبده طبق فرمایش مقام معظم رهبری بر اساس هویت دینی و ملی کشور مبنای تغییر در نظام آموزشی را سر لوحه کار خود قرار دهند.پس این همت و تلاش من ، تو و ماهاست که می تواند زمینه ساز این تحول و به وجود آمدن برنامه ریزی منسجم و در نهایت ارتقاء سطح کیفی آموزش و پرورش را فراهم آورد. در جهان در هزاره سوم تحولات سریع اقتصادی، اجتماعی و فنی در حال روی دادن است. در حقیقت رشد سریع تولید دانش و اطلاعات در جهان در حال اتفاق است. کارها مکانیزه و خودکار شدند که در این حالت نیروی کار مفهوم جدیدی پیدا میکند. وابستگی شدیدی نیز بین زندگی و فناوری علم ایجاد میشود. همگان باید بدانند با دانستههای 20 سال پیش نمیتوان زندگی موفقی داشت و باید همگام با علم حرکت کرد. و این امر لزوم بازنگری در نظام آموزشی ما را بیش از پیش برایمان مبرهن می سازد.
فهرست مطالب: مقدمه بیان مسئله تدریس دردوره ابتدایی افتخار است علل تنبلی و کم کاری دانش آموزان 1- علت جسمی 2- علل روانی و عاطفی 3- علت اجتماعی 4- علل ذهنی و یا عقب افتادگی تحصیلی 5- علل دیگر افزایش اثر بخشی معلمان در فرایند تدریس دستور العمل هایی برای اثر بخشی معلمان ایجاد فرصت برای یادگیری تکلیف درسی محیط و فضای کلاسی مشارکت دانش آموزان درروند یادگیری ضرورت بکارگیری روش های نوین تدریس منابع
تعداد مشاهده:
1635
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 12
حجم فایل:64
کیلوبایت
قیمت:
3,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
راهنمای استفاده:
مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته روانشناسی و علوم تربیتی
محتوای فایل دانلودی:
در قالب فایل word و قابل ویرایش