چکیده: یکی از مشکلات مهم و اساسی در نظام آموزش و پرورش خصوصاٌ
در کشور ما، به کار نگرفتن روش های تدریس نوین در آموزش است. به همین سبب
کیفیت آموزشی از سطح مطلوب برخوردار نیست و دانش آموزان علاقه زیادی به
تحصیل نشان نمی دهند. یکی از دلائل آن عدم آشنایی معلمان با روش های نوین
تدریس در ادبیات فارسی است. پیشرفت روز افزون علوم و تحقیقات
گوناگون در حیطه های مختلف حاکی از آن است که اطلاعات بشر روز به روز
افزایش می یابد و مطالب جدیدی به دست می آید.امروزه هر فرد بشر ناچار از
استفاده یافته های جدید است. معلم بایدباروشهای مختلف تدریس آشنا
باشد و باید بدانددر کدامین موقعیت آموزشی از کدامین روش استفاده نماید.
آنچه دراین مقاله خواهد آمد، نگاهی است کوتاه و گذرا به روش های نوین تدریس
در ادبیات فارسی ونقد آن سخن به میان خواهد آمد. سپس نتیجه گیری بعمل آمده
ودر پایان پیشنهاداتی ارائه می شود. واژگان کلیدی: روش تدریس، ادبیات، زبان، زبان فارسی، تدریس
فهرست مطالب: چکیده مقدمه روش تدریس کنفرانس روش چند حسی روش پروژه های شیوه ی بازگویی شیوه ی پرسش و پاسخ شیوه ی نمایش الگوی کاوشگری الگوی ایفای نقش الگوی یادسپاری ادغام روش ها نتیجه گیری پیشنهادات منابع
تعداد مشاهده:
426
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 53
حجم فایل:47
کیلوبایت
قیمت:
3,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
راهنمای استفاده:
مناسب جهت استفاده معلمان، دبیران و دانشجویان رشته روانشناسی و علوم تربیتی