بخشی از متن: آنچه عمدتا به منظور کمک به اصلاح موضوع مورد ارزشیابی، یعنی برنامه یا روش آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد ارزشیابی تکوینی نام دارد. هدف از کاربرد این نوع ارزشیابی آگاهی یافتن از میزان و نحوه یادگیری دانش آموزان برای تعیین نقاط قوت و ضعف یادگیری و نیز تشخیص مشکلات روش آموزشی معلم در رابطه با هدف های آموزشی است. این ارزشیابی در طول دوره آموزشی یعنی زمانی که فعالیت آموزشی معلم هنوز در جریان است و یادگیری دا. نش آموزان در حال تکوین یا شکل گیری است انجام می شود. ...
فهرست مطالب: ارشیابی تکوینی (مستمر) اهداف ارزشیابی تکوینی ویژگی های ارزشیابی مستمر نتایج ارزشیابی تکوینی برای معلم و دانش آموز اصول حاکم بر ارزشیابی مستمر رابطه ارزشیابی مستمر و خلاقیت بایدها و نبایدهای ارزشیابی مستمر نکات خاص در ارزشیابی مستمر شیوه ها و ابزارهای مورد استفاده در ارزشیابی مستمر راهکارهای کیفی کردن ارزشیابی تکوینی بازخورد خصوصیات بازخورد خودسنجی
تعداد مشاهده:
2523
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: pps
تعداد صفحات: 30
حجم فایل:967
کیلوبایت
قیمت:
3,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
راهنمای استفاده:
مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته علوم تربیتی و برنامه ریزی آموزشی
محتوای فایل دانلودی:
در قالب فایل پاورپوینت با فرمت pps (غیر قابل ویرایش)