چکیده: این مقاله روش جدیدی را برای تدوین استراتژی معرفی می کند؛ استراتژی سه جانبه با گردآوری و تلفیق اطلاعات مربوط به بازار، رقیب و سازمان، ابتدا حوزه اثربخشی استراتژی را مشخص کرده و سپس بااستفاده از یک جدول تحلیلی، زمینه خلق استراتژی های مناسب کسب و کار را فراهم می سازد وبه صورت خلاصه مدیریت استراتژیک و ضرورت و موانع بکارگیری آن را در سازمانها مورد بررسی قرار میدهد. تعریف استراتژی و مدیریت استراتژیک، ضرورت استفاده از مدیریت استراتژیک، مزایای مدیریت استراتژیک، فرآیند مدیریت استراتژیک، تحلیل وضعیت، تدوین استراتژی، اجرای استراتژی، ارزیابی استراتژی، موانع و مشکلات طراحی برنامههای استراتژیک، بررسی موانع اجرای برنامههای استراتژیک مباحث این مقاله را تشکیل میدهند.
فهرست مطالب: مقدمه چکیده تعریف استراتژی و مدیریت استراتژیک استراتژی استراتژی سه جانبه رقیب اصلی شایستگی های متمایز کننده تلفیق داده ها و تعیین حوزه اثر بخشی استراتژی مدیریت استراتژیک ضرورت استفاده از مدیریت استراتژیک مزایای مدیریت استراتژیک فرآیند مدیریت استراتژیک تحلیل وضعیت تدوین استراتژی اجرای استراتژی ارزیابی استراتژی موانع و مشکلات طراحی برنامه های استراتژیک بررسی موانع اجرای برنامه های استراتژیک منابع و مراجع
تعداد مشاهده:
971
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 29
حجم فایل:97
کیلوبایت
قیمت:
3,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
راهنمای استفاده:
مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت
محتوای فایل دانلودی:
در قالب فایل word و قابل ویرایش