فایل یو

برترین جزوات آموزشی

فایل یو

برترین جزوات آموزشی

پاورپوینت مشتری مداری در عرصه بانکداری


توضیحات:
این فایل برای درس سمینار در مدیریت رشته مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی ارشد تهیه شئه و حاوی 15 اسلاید می باشد که به شکل زیبایی طراحی شده است.

مقدمه:
امروزه دنیای کسب و کار بر پایه مشتری مداری و رضایتمندی مشتریان استوار شده است به گونه ای که گسترش وارایه خدمات بدون در نظرگرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است. مشتری مداری در بانک یک اصل است و مشتریان دارایی نا ملموس بانکها و موسسات مالی به شمار می آیند. اگر چه مشتری در تراز نامه مالی بانک جایگاهی ندارد، اما دوام و بقای یک موسسه یا بانک در گرو جلب رضایت مشتریان است. در گذشته میزان سهم بازار موفقیت بانک را رقم می زد، اما امروزه این موفقیت به میزان وفاداری مشتریان می باشد. امروزه در بانک داری اصل بر مشتری مداری، کسب رضایت مشتری، حفظ مشتری و میزان وفاداری مشتریان میباشد. در این راستا برقراری روابط مناسب و صحیح کارکنان بامشتریان موجب رضایت مشتریان و در نتیجه وفاداری مشتریان می گردد.

فهرست مطالب:
مقدمه
توجه
اهمیت موضوع
اهمیت مشتری
انتظارات مشتری
مشتری مداری در بانک
راه های تحقق مشتری مداری
نتیجه گیری

تعداد مشاهده: 2030 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 15

حجم فایل:96 کیلوبایت

 قیمت: 1,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل پاورپوینت و قابل ویرایش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.