بخشی از مقدمه: مهمترین دورهی تحصیلی در تمام نظام های آموزش و پرورش، دوره ابتدایی است، زیرا شکل گیری شخصیت و رشد همه جانبه فرد در این دوره بیشتر انجام می گیرد . دورهی ابتدایی، در رشد مفاهیم و معانی امور که کودک در زندگی روزمره با آنها مواجه است، نقش مهمی بر عهده دارد. این دوره، تداوم بخش تکوین شناختی، زیستی و اجتماعی کودک است که در خانواده پی ریزی شده است. همچنین دوره ای است که در آن فرصت و موقعیت مناسبی برای تحصیل، تربیت و یادگیری شیوهی ارتباط صحیح با دیگران برای کودک فراهم می گردد و استعدادهای هر کودک به تدریج شکوفا می شود . به همین دلیل آموزش در دورهی ابتدایی مورد توجه طیف وسیعی از صاحبنظران تعلیموتربیت، جامعه شناسان، فلاسفه، فیزیولوژیست ها و سرانجام بسیاری از دست اندرکاران حرفه های گوناگون بوده است. ...
فهرست مطالب: مقدمه 1- وظایف آموزگار پایهی اول ابتدایی 2 - شناخت کودک 3 - نظم و انضباط- تشویق و تنبیه 4 - آموزش خواندن ونوشتن به شاگردان با روشها و تکنیک های جدید شرح وظایف مدیر آموزگار نقاط قوت نقاط ضعف معلمان دانش آموزان اولیای دانش آموزان اعضای انجمن اولیا و مربیان خدمتگذار و سرایدار همجواری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نوساز بودن ساختمان مدرسه تهدیدها تجربیات مدیر آموزگاری طراحی تحقیق گرد آوری اطلاعات و شواهد. استنباط کردن یافته ها (استنتاج) پیش بینی تشخیص متغیرها انواع متغیرها روش تدریس مبتنی بر خلّاقیّت مراحل اجرای روش تدریس مبتنی بر خلّاقیّت روش تدریس ساخت گرایی روش تدریس آزمایشگاهی نتیجه منابع نوشتاری
تعداد مشاهده:
1764
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 52
حجم فایل:221
کیلوبایت
قیمت:
15,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
راهنمای استفاده:
مناسب جهت استفاده معلمان و آموزگاران دوره ابتدایی
محتوای فایل دانلودی:
در قالب فایل word و قابل ویرایش