فایل یو

برترین جزوات آموزشی

فایل یو

برترین جزوات آموزشی

تحقیق آشنایی با تجارت الکترونیک و زیر ساخت ها آن

تحقیق آشنایی با تجارت الکترونیک و زیر ساخت ها آن




قسمتی از متن:تجارت الکترونیک در واقع فرآیند خرید و فروش محصولات و خدمات بر روی شبکه اینترنت می‌باشد و می‌توان آن را به چند گروه: تجارت بین بنگاه و مصرف کننده یا مشتری (B2C)، تجارت بین بنگاه و بنگاه (B2B) و تجارت بین مصرف کننده و مصرف کننده (C2C) تقسیم نمود. که در این میان فعالیت‌های تجاری عمدتاً در چارچوب B2B و B2C متمرکز گردیده‌اند. هر چند در آینده فعالیت‌هایت جاری B2A و C2A نیز قابل پیش‌بینی می‌باشند که در ادامه به معرفی هر یک پرداخته شده است.بنابر عقیده متخصصین با برقراری ارتباط شبکه اینترنتی بین تولید کنندگان قطعات خودرو و سازندگان خوردو زمان تحویل خودروهای سفارش شده کاهش خواهد یافت، چرا که با انتقال سریع اطلاعات متقابل بین قطعه‌سازان از یک طرف و سازندگان خودرو از سوی دیگر با استفاده از شبکه اینترنت تحولات عمده‌ای در مراحل تحویل خودرو کیفیت و هزینه را شاهد خواهیم بود.قطعه‌سازان، با آگاهی از نیازهای خودروسازان، محصولات را مطابق با نیاز آنها تولید خواهند نمود. ارتباط بین خودروسازان و قطعه‌سازان برای سفارش و تغییر در قطعه و اندازه‌های لوازم یدکی به روش سنتی با کاغذ و نامه حداقل بین یک تا دو ماه زمان می‌برد. اما با استفاده از اینرنت و برقراری ارتباط رایانه‌ای بین این دو مجموعه زمان به کمتر از یک هفته کاهش می‌یابد، در این روش همچنین خودروسازان با کنترل شاخص‌های کیفیت قطعات خودرو می‌توانند تعداد و موارد قطعات معیوب را سریعاً به قطعه‌سازان اطلاع دهند و در نتیجه افزایش قابل توجهی در کیفیت خودروها بوجود می‌آید. در نهایت B2B بین دو مجموعه تولیدکنندگان خودرو و قطعه‌سازان باعث کاهش هزینه‌ها، بهبود کیفیت و افزایش سرعت ساخت خودرو می‌گردد.
تجارت الکترونیکی بین بنگاه و مشتری بسیار متداول است. در حال حاضر ده گروه اول زمینه‌های فروش خدمات و کالا که از طریق اینترنت و براساس B2C انجام می‌پذیرند عبارتند از: سخت‌افزار، امور مسافرت، جهانگردی، کتاب، موسیقی، ارسال هدیه و گل و موادغذایی و نوشیدنی، جواهرات، کالاهای ورزشی و الکترونیکی، که برخی از آنها نیز در لیست کالاهای صادراتی کشورمان قرار دارند.لذا با توجه به وجود زمینه‌های مذکور و با سرمایه‌گذاری در این بخش می‌توان آینده روشنی را در بازار تجارت الکترونیک پیش‌بینی نمود.انواع مزایده و مناقصه کالاها از طریق اینترنت در این حوزه قرار می‌گیرند و با توجه به استقبال عمومی از این نوع سایت‌ها آینده خوبی برای این بخش از فعالیت‌های تجارت الکترونیک پیش‌بینی می‌شود.انواع تعاملات تجاری مابین شرکت‌ها و سازمانهای دولتی، پرداخت عوارض و مالیاتها نمونه‌هائی از انواع فعالیت‌های B2A را تشکیل می‌دهند.





فهرست مطالب:تقسیم‌بندی تجارت الکترونیک     
نمونه‌ای از یک فعالیت تجاری بین بنگاه و بنگاه (B2B)    
فعالیت‌های در محدوده بین بنگاه و مصرف کننده B2C    
فعالیت‌های در محدوده C2C    
فعالیت‌های تجاری B2A (Business to Administration)    
دولت الکترونیکی E_Government    
مزایای دولت الکترونیک    
قوانین حقوقی حاکم بر کسب و کار الکترونیکی (e-law)    
مزیت‌های تجارت الکترونیکی    
معایب تجارت الکترونیکی    
نیازها    
تجارت الکترونیکی چیست؟ (Electronic Commerce)    
امنیت در تجارت الکترونیکی    
رمزنگاری (Encryption)    
رویه رمزنگاری به روش Common Key    
رویه رمزنگاری به روش Public Key    
هویت‌شناسی (Authentication)    
موسسات Certification Authority    
متدهای پرداخت الکترونیکی (Electronic Settlement)    
سیستم کارتهای اعتباری    
پول الکترونیکی (Electronic Money)    
کارتهای هوشمند (IC Card)    
پول الکترونیکی مبتنی بر شبکه (Network type)    
سهولت بکارگیری    
ایجاد یک فروشگاه بزرگ مجازی (Mall)    
نقش وظایف نمایندگی‌های در یک فروشگاه مجازی اینترنتی    
تدوین قوانین (Establishment of Rules)    
محافظت ازداده‌هاواطلاعات شخصی درتجارت الکترونیکی (Protection of Privacy)    
محافظت مصرف‌کنندگان در فرآیندهای تجارت الکترونیکی (Consumer Protection)    
ایجاد قوانین روشن تجاری به منظور ایجاد یک بازار الکترونیکی معتبر    
سیستم خرید از طریق شبکه اینترنت (Online Shopping System)    
کاربرد موسسات ذینفع در فرآیند خرید online    
EDI پیشینه تجارت الکترونیک    
مزایای استفاده از تبادل الکترونیکی اطلاعات    
هزینه‌های استفاده از تبادل الکترونیکی اطلاعات    
مجموعه استانداردها و ساختار تشکیلاتی EDI    
زیرساخت‌های لازم جهت تجارت الکترونیکی (Infrastructure)    
اینترنت چیست؟    
مزایای استفاده از سرویس پست الکترونیکی (e-mail)    
اینترنت چه کارهایی برای ما انجام می‌دهد؟    
چگونه به شبکه اینترنت وصل شویم؟    
طراحی برنامه کاربردی براساس مدل کسب و کار    
مدل کسب و کار (Business Model)    
لایه معماری سیستم‌های کاربردی (Application Architecture)    
سرویس‌های اشتراکی برنامه‌های کاربردی    
تهیه رویدادهای کسب و کار در طراحی Business Model    
زیرساخت فنی (Technical Inrastructure)    
قابلیت حمل (Portability)    
قالیت توزیع توانایی‌های کاربردی    
قابلیت مقیاس‌پذیری و پیش‌بینی توسعه‌های آتی سیستم (Scaleability)    
قابلیت مدیریت (Manageability)    
امنیت اطلاعات در تجارت الکترونیک    
الگوریتم‌های متداول در رمزنگاری (Crypto Algorithms)    
مدیریت ارتباط با مشتریان (Customer Relationship Management)    
تاریخچه کارت‌های اعتباری    
بانکداری الکترونیکی در ایران ـ از تئوری تا عمل    
نفوذ بانکداری الکترونیکی در مبادلات پولی    
آشنایی بانکهای ایران با بانکداری الکترونیکی    
آشنایی بانکهای ایران با اتوماسیون بانکی    
چشم‌انداز تغییرات و استفاده از تجارب    
طرح جامع اتوماسیون    
تاریخچه شکل‌گیری    
اهداف طرح    
معیارهای عمده طرح جامع    
الگوی انفورماتیکی طرح جامع    
نتیجه‌گیری    
منابع و مآخذ    


تعداد مشاهده: 151 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: DOC

تعداد صفحات: 70

حجم فایل:5 کیلوبایت



دانلود فایل

پاورپوینت توسعه راهبردهای بازاریابی درشرکت پاناسونیک

پاورپوینت توسعه راهبردهای بازاریابی درشرکت پاناسونیک




دراین  فایل مطالب ارزشمند در زمینه شناخت بازار وتوسعه راهبردهای بازاریابی  از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی با ۹۵ اسلاید ویژه ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی ،همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای  بازاریابی را ارزشمند می دانند ؛قرار گیرد

۴- تاریخچه شرکت پاناسونیک

۵- تاریخ ۱۰۰ساله پاناسونیک

۶- تاریخچه مدیریت شرکت پاناسونیک

۷- تاریخچه‌ی تأسیس

۸- هدف ماتسوشیتا از تأسیس  شرکت

۹- تاریخچه محصولات شرکت

۱۰- رونداستخدام درپاناسونیک

۱۱- گسترش فعالیت

۱۲- اولین برندماتسوشیتا

۱۳- روش مدیریتی و ارتباطی کونوسوکه

۱۴- یکی از پرفروش‌ترین محصولات ماتسوشیتو

۱۵- ورود به صنایع جدید

۱۶- تحقیقات درپاناسونیک

........

۱۹- مدیریت شرکت درجنگ جهانی

۲۰- بازنگری وچشم انداز بازارهای بزرگ جهانی

۲۱- تحقیق وتوسعه ماتسوشیتا

۲۲- نوآوری درتبلیغات محصولات پاناسونیک

۲۳- بازارهای بین‌المللی

۲۴- تنوع محصولات پاناسونیک

۲۵-بازارهای مدرن الکترونیکی

۲۶- همکاری‌های بین‌المللی پاناسونیک

....

۲۸- همکاری‌های بزرگ پاناسونیک

۲۹- پاناسونیک وچالش بزرگ کاربران المپوس

۳۰- همکاری پاناسونیک و آمازون کنترل صوتی آفلاین را به خودروها می‌آورد

۳۱- توافق تویوتا و پاناسونیک در تولید نسل جدید باتری‌ خودروی الکتریکی

۳۲- توسعه کسب وکار پاناسونیک با تویوتا

.......

۳۶- ورود جدی پاناسونیک به بازار

۳۷- استراتژی های جدید پاناسونیک در بازار خاورمیانه

۳۸-     مقاله بازاریابی تجزیه و تحلیل شرکت پاناسونیک

۳۹- پاناسونیک یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان

۴۰- هدفگذاری پاناسونیک هند

۴۱- سهم بازارپاناسونیک هند

۴۲- پاناسونیک نگران محیط زیست

۴۳- مسئولیت اجتماعی شرکت پاناسونیک

۴۴- پاناسونیک ۱۰ درصد سهم بازار در بخش تلویزیون را هدف قرار داده است

۴۵- فروش درکانال های آفلاین و آنلاین

۴۶- تجزیه وتحلیل سوات درپاناسونیک

........

۵۰- فناوری نوآورانه برای حمایت از رشد سریع تجارت

۵۱- موقعیت قوی در بازارهای در حال رشد آسیا

۵۲- تمرکز قوی بر تحقیق و توسعه

۵۳- تمرکز بر تنوع مسئولیت اجتماعی و منابع انسانی

۵۴- مسائل مدیریتی که به سازماندهی مجدد و تغییر ساختار نیاز دارند

۵۵- رشد کند در مقایسه با رقبا

۵۶- تکنیک های بازاریابی تهاجمی رقبا

........

۵۹- تغییر آمار جمعیتی مصرف کننده

۶۰- تغییر سبک زندگی

۶۱- بازارهای آسیا

.....

۶۴- نوسانات در فضای اقتصادی

....

۶۶- نقاط قوت پاناسونیک - عوامل استراتژیک داخلی

۶۷- سطح بالایی از رضایت مشتری

۶۸- سابقه موفقیت آمیز در ادغام شرکتهای ممتاز از طریق ادغام

۶۹- ضعف پاناسونیک - عوامل استراتژیک داخلی

۷۰- شکاف درمحدوده محصولات فروخته شده

۷۱- موفقیت محدود در خارج از تجارت اصلی

۷۲- فرصت های پاناسونیک - عوامل استراتژیک خارجی

۷۳- تهدیدهای پاناسونیک - عوامل استراتژیک خارجی

۷۴- محدودیت های تجزیه و تحلیل  سوات برای پاناسونیک

۷۵- تجزیه و تحلیل سوات وزنی پاناسونیک

...

۷۷- آنچه پاناسونیک در چین آموخته است

۷۸- اتفاقی که برای پاناسونیک درچین افتاد

۷۹- دواستراتژی که پاناسونیک درچین یادگرفت

۸۰- محلی سازی عمیق درپاناسونیک

۸۱- عبور از دریای چین شرقی

...

۸۳- چین قطب تولید جهانی پاناسونیک

۸۴- مرکز تحقیقات شیوه زندگی

۸۵- چالش جدی محصولات پاناسونیک درچین

۸۶- سازماندهی مجدد درپاناسونیک

۸۷- یادگیری درباره سبک های زندگی

۸۸- به دنبال استعدادهای محلی

۸۹- بازدیدکارمندان پاناسونیک از خانه های مردم

۹۰- درک عمیق از نیازها و ترجیحات بازار چین

....

۹۳- اقدامات برای تقویت اعتماد مصرف کننده

۹۴- رشد خود مختاری محلی مدیران فروشگاه ها درچین

۹۵- یک شرکت تغییر یافته

تعداد مشاهده: 124 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

حجم فایل:1,425 کیلوبایت



دانلود فایل

پاورپوینت توسعه صادرات با بازاریابی دیجیتال در راستای تولید متناسب با سلیقه و ذائقه مشتریان خارجی

پاورپوینت توسعه صادرات با بازاریابی دیجیتال در راستای تولید متناسب با سلیقه و ذائقه مشتریان خارجی




توضیحات:
این فایل برای تمامی مدیران وصاحبان  کسب و کار های بزرگ-متوسط وکوچک،فعالان گردشگری ؛اساتید دانشگاه دانشجویان،هنرمندان ،بازاریابان و تجارداخلی و خارجی مفید بوده و می توانددرمحبوبیت کلیه عزیانی که از آن استفاده می کنند تاثیراستراتژیک داشته باشد.دوران مدرن جهان را به عنوان یک بازار جهانی به تصویر کشیده است اما این به چه معناست؟ آیا این بدان معنی است که شما می توانید مدل موفقیت آمیز کسب و کار خود را در هر بازاری در هر جای دنیا ارائه دهید؟ اگر مشاغل محلی خود را تا حدی توسعه داده اید که اکنون برای تسخیر صادرات احساس آمادگی می کنید ، وقت آن است که استراتژی بازاریابی دیجیتال را که باید از آن استقبال کنید ، عمیقاً بررسی کنید!بازاریابی بین المللی هرگز کار ساده ای نیست. از درک بازار هدف از نظر بخشها و قلمروهای مختلفی که با آنها در ارتباط خواهید بود گرفته تا درک درستی از نحوه کانال گذاری محصولات و خدمات خود و مدیریت تحویل و معاملات ، بدون شک این امر شامل تحقیقات زیادی است. اگر به تیم مشاوران تکیه می کنید ، راه آسان تر خواهد بود ، اما اگر خودتان با تحقیقات پایه مقابله می کنید ، مطمئن شوید که اطلاعات صحیح و دقیق را جمع آوری می کنید. به یاد داشته باشید که هر جستجوی در Google اطلاعات زیادی به دست می آورد و شما باید رمزگشایی کنید که چقدر این داده ها صادق ، دقیق و به روز هستند. اگر به داده های رسمی منتشر شده توسط نهادها و سازمان هایی که دارای اعتبار جدی هستند اعتماد کنید ، بهتر خواهید بوداگر مشاغل صادر کننده کالا یا خدمات هستید ، یک روش سنتی برای یافتن مشتری های بالقوه در مقابل استفاده از بازاریابی دیجیتال وجود دارد. به طور سنتی شرکت ها شرکت های شریک پیدا می کردند ، از نمایشگاه ها بازدید می کردند ، به دنبال شرکت های صادراتی می گشتند ، یا حتی برای گسترش در بازار صادرات کسب و کارهای فیزیکی ایجاد می کردند. تمام این فعالیت های فوق هزینه های بالایی را متحمل می شوند و زمان زیادی برای تلاش برای ورود به بازارهای صادراتی جدید نیاز است. با بازاریابی آنلاین ، با پاسخ به کسانی که به دنبال محصولات و خدمات مشابه در هر کشور / قلمرو مورد نظر خود هستند ، تبلیغات محصولات و خدمات خود را شروع می کنید. مفهوم استفاده از بازاریابی دیجیتال برای صادرکنندگان به عنوان صادرات دیجیتال مطرح می شود و این چیزی است که به طور گسترده در Google گفته می شود تا به شرکت ها کمک کند تجارت خود را در کشورها و مناطق مختلف گسترش دهند.برای بازاریابی صادرات دربازارهای بین المللی ؛چندین ابزار توسط Google برای تجارت شما وجود دارد که می تواند از آنها استفاده کند تا تجارت صادراتی خود را با موفقیت در مقیاس بندی کنید. به آسانی به نظر نمی رسد. عوامل زیادی وجود دارد که شرکت باید هنگام صادرات آنها را در نظر بگیرد. برخی از آنها ارز ، زبان محلی ، روش های پرداخت ، رقبا در آن بازار ، پتانسیل تجارت و غیره هستند.
محتوای این فایل درمحورهای استراتژیک به شرح زیر تنظیم و تدوین شده است:
ارائه روش های نوین بازاریابی دیجیتال در عرصه بین الملل
معرفی کاربردی کانال ها و ابزارهای مهم در بازاریابی دیجیتال بین المللی
معرفی شیوه های اندازه گیری اثربخشی کانال ها و رقبا
معرفی کامل امکانات گوگل برای بازاریابی محصولات و خدمات و روش های کاربرد آن
معرفی کامل امکانات بازاریابی شبکه های اجتماعی بین المللی به همراه برنامه عملیاتی
معرفی کانال های خاص ورود به بازارهای بین المللی
ستراتژی های بازاریابی و تبلیغات دیجیتال در بازارهای بین المللی
استفاده از ابزارهای دیجیتال در تحقیقات بازار و هدف گذاری صادراتی
ارتقاء علمکرد و کاهش هزینه های بازاریابی دیجیتال در بازارهای صادراتی
روابط عمومی دیجیتال و نقش آن در بازارهای بین المللی
بلاکچین و ارزهای دیجیتال و کاربرد آن در صادرات
روش های نوین پرداخت و تبادلات ارزی و ریالی در صادرات
مکاتبات بازرگانی دیجیتال(اینترنتی) در صادرات
صادرات محصولات و خدمات فناوری اطلاعات و سرویس های دیجیتال
 امروزه با توجه به کمرنگ شدن مرزهای تجارت، ارز آوری و رونق اقتصادی در قالب تجارت خارجی دارای  اهمیت خاصی برای کشورها می باشد، از این رو صادرات از جایگاه ویژه ای در اقتصاد کلان دولت ها برخوردار می باشد. از این رو شناخت بازارهای خارجی، چگونگی ورود به بازارهای هدف، پایه و اساس صادرات را تشکیل داده ، و این امر جز پیمودن مراحل بازاریابی نوین با روش های علمی قابل اجرا نمی باشد. تحقیقات در خصوص بازارهای هدف و تعیین چگونگی استراتژی بازاریابی و روش های مرسوم و مورد استفاده کشورهای مختلف می تواند زمینه حضور در بازارهای خارجی را فراهم آورده و از این مسیر ارز آوری و سود سرشاری نصیب واحدهای تولیدی، صنعتی و تجاری را ایجاد نماید. از این رو حضور فناوری اطلاعات در حوزه صادرات موجب تسهیل در امر صادرات کالا و خدمات صادراتی در بازارهای جهانی می گردد.در این فایل  سعی بر آن است تا با معرفی روش های نوین در بازاریابی با رویکرد صادرات به واحدهای تولیدی، صنعتی و تجاری بخش خصوصی و دولتی امکان بهره مندی از ظرفیت های آنان برای ورود به بازارهای هدف فراهم آید. و
هدف:
 شناخت استراتژی بازاریابی صادراتی ورود به بازارهای جهانی
 راهبردها :
۱)آشنایی با روش­های نوین بازاریابی بین المللی (بازاریابی شبکه­های اجتماعی، نورو مارکتینگ، برند سازی، بازاریابی دهان به دهان، چریکی، بسته بندی خلاق، کمپین ها و ...)
 ۲)استفاده از فناوری اطلاعات در تحقیقات بازار
 ۳)آینده بازاریابی صادراتی
 ۴)آشنایی با فرهنگ بازارهای صادراتی و نحوه بازاریابی در کشور های هدف
 ۵)تعیین استراتژی بازاریابی نوین در بازارهای بین المللی
 ۶)موانع بازاریابی صادرات و راهکارهای برون رفت از آن
 ۷)معرفی بانک­های اطلاعاتی کسب و کار­ها و مشاغل کشورهای جهان
 ۸)چگونگی شناسایی رقبا و بازرگانان فعال در حوزه های مختلف صنعت
 ۹)نقش فناوری اطلاعات در حوزه صادرات
شایان ذکر است که در این فایل ،علاوه بر جمع آوری اطلاعات علمی و تحقیقات بازاریابی به صورت پاورپوئینت؛مطالعه موردی در ارتباط با بازار یابی صادرات ازجمله :
-صادرات چای کشورکنیا
-استراتژی صادرات چای کشورایران
-نحوه ورود به بازارروسیه از منظر صادرات و واردات
-ورود به بازارعراق
-اقتصاد کشورکره جنوبی از منظر صادرات کالا به جهان
مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است
 
فهرست مطالب:توسعه صادرات با بازاریابی دیجیتال
صادرات مستقیم
مزایای صادرات مستقیم
معایب صادرات مستقیم
نقش تجارت الکترونیک در توسعه صادرات مستقیم
کارگزاران خارجی
تنظیم توافقنامه کارگزاری
مذاکره  بامشتریان
توزیع­ کنندگان خارجی
نقش توزیع کنندگان درصادرات
نقش نمایشگاه های بین المللی در توسعه صادرات شرکتها
اهداف بازاریابی از حضور در نمایشگاه های بین المللی
بررسی نقش اینترنت در رفع موانع و مشکلات بازاریابی صادراتی شرکتها
سهم فروش شرکت ها در کشورهای هدف
موانع بازاریابی صادراتی
مشکلات مرتبط با صادرات شرکتها
بازاریابی صادرات کالا و راه‌های پیدا کردن مشتری خارجی برای صادرات
به عنوان یک صادرکننده چگونه بازاریابی صادرات کالا را انجام بدهم؟
در مورد راه و روش‌های بازاریابی صادرات کالا برای پیدا کردن مشتریان خارجی چه اطلاعاتی دارید؟
تعریف تجارت الکترونیکی
نقش تجارت الکترونیکی در صادرات
ابزار موثر بازاریابی برای صادر کنندگان
پست های عالی اینستاگرام ایجاد کنید
بازاریابی الکترونیکی با ایجاد وفاداری، تبلیغات، ارتبطات با مشتری و … توسعه صادرات را باعث شده است
در هم شکستن مرزهای جغرافیایی
ارایه اطلاعات کافی درباره کالاهای صادراتی
وب سایت بهترین ابزار برای ترفیع صادرات
  موانع توسعه صادرات و تاثیر تجارت الکترونیکی بر جهش صادرات
یافتن مشتری خارجی برای صادرات چگونه است؟
شناخت کشور مورد نظر؛ اولین گام فروش محصولات در خارج از کشور
نکات لازم در خصوص انتخاب کشور مقصد صادراتی
تهدیدات مربوط به عوامل قانونی
سایت‌های بازاریابی بین‌الملل
صادرات بازاریابی در عصر اینترنت
شروع در بازاریابی صادرات آنلاین
صادرات خدمات بازاریابی-مطالعه موردی سرس لانکا
خدمات هوشمند بازار
ماموریت های خرید و فروش داخلی و خارجی
بازاریابی دیجیتال بین المللی
لیستی از سایت‌های بازاریابی بین‌الملل معروف
بانک های اطلاعاتی در ایران
شرکت در رویدادهای تجاری؛ روش دیگر بازاریابی صادراتی
سفارت‌خانه‌ها و رایزنان بازرگانی در کشورهای مقصر
بازاریابی صادراتی از طریق شرکت‌های بازاریابی خارج
صادرات محصول محور چگونه است؟
صادرات محصول محور چگونه است؟
نتیجه گیری از اینستاگرام
بازاریابی آنلاین در صادرات
محصولاتمان را به کجا صادر کنیم؟
در روش سنتی، تحقیقات بازار چطور انجام می‌شود؟
ساخت نام تجاری
بازاریابی بین ‌المللی اینترنتی در سطح جهانی چطور می‌تواند به این فرایند کمک کند؟
درک محبوبیت محصولات و خدمات
پیدا کردن رقبا
. پیدا کردن محتوای قابل اشتراک در صنعت خود
افزایش محبوبیت برند
ارائه محصولات به  دنبال‌کنندگان رقبا!
پیدا کردن تصمیم‌گیرندگان بازار در کشور مقصد
ساخت یک برند قدرتمند با کمک بازاریابی بین المللی اینترنتی
تبلیغ کردن محصولات و خدمات بالاتر از از رقبا
نقش استراتژیک بازاریابی دیجیتال
مقاله؛ضرورت تحقق راهبرد کلان توسعه صادرات: بررسی استراتژی های بازاریابی ‏صادرات چای ایران
بازاریابی بین المللی چای صادراتی
هدف از کشف قیمت چیست؟
تاثیرات قیمت در تجارت ؛کشف قیمت چه مزایایی دارد؟
محاسبه سود و ضرر؛چرا کشف قیمت مهم است؟
میزان مصرف چای در ایران و جهان
انواع چای درجهان
تولید، صادرات و واردات چای در ایران و جهان
نوع چای که در ایران استفاده می‌گردد
پیشنهادهابرای فعالیت موفق در بازار چای
نکات کلیدی برای بازاریابی و فروش چای
تحقیق در بازار
تجزیه و تحلیل محصول در بازار
تبلیغات برای بازاریابی و فروش چای
استراتژی و برنامه‌های دولت کنیا در حمایت و توانمند سازی شرکت های بزرگ صادراتی
منابع درآمدی درکشورکنیا
حمایت دولت کنیا از سرمایه گذاریداخلی و خارجی
صادرات به عراق
مشاوره صادرات به عراق
بازاریابی در عراق
مناقصات عراق
مطالعات بازار عراق
قوانین و مقررات صادرات به عراق
تجارت با عراق
ترانزیت از عراق
حمل خرده بار به عراق (گروپاژ)
شناسایی تجار عراقی
صادرات چای ایرانی به روسیه
تجارت خارجی روسیه
تجارت دوجانبه ایران و روسیه
قیمت تمام‌شده پایین تولیدات صنعتی ایران نسبت به روسیه  
مزیت‌های اقتصادی روسیه برای اقتصاد کشورمان
مراحل انجام صادرات
مراحل گام به گام صادرات به روسیه
مزیت نسبی ایران در واردات از روسیه
مراحل گام به گام واردات از روسیه
چرا باید استراتژی تجارت داشته باشیم ؟
عناصر کلیدی استراتژی صادرات کدامند؟
از سناریوهای ساده استفاده کنید
الزامات یک کسب وکار برای محصولات یا خدمات
آموزش صادرات کالا
راهنمای بازاریابی درکشورهای هدف
در مورد نحوه رقابت صنعت خود در بازارهای جهانی تحقیق کنید.
شناسایی مشتریان در بازار‌های انتخابی خود.
تحلیل بازارهای صادراتی
نگاهی به روند توسعه کره جنوبی
استراتژی‌ها و برنامه‌های اقتصادی اعمال شده در دوران توسعه اقتصادی کره جنوبی
درس‌های روند توسعه کره جنوبی برای جمهوری اسلامی ایران
بازاریابی بین المللی
اهمیت بازاریابی بین‌المللی
اهداف اصلی بازاریابی بین المللی
خصوصیات بازاریابی بین المللی
برتری شرکت‌های چند ملیتی درکشورهای توسعه‌ یافته
استراتژی‌های ورود به بازارهای بین المل

تعداد مشاهده: 167 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 163

حجم فایل:1,664 کیلوبایت



دانلود فایل

سرویس منوال و شماتیک MSI MS 7250

سرویس منوال و شماتیک MSI MS 7250




نام کامل :
سرویس منوال و شماتیکMSI MS-7250
شماتیک و boardview  لپ تاپ در واقع توسط مهندیسن شرکت ها طراحی می شود که کار را برای تعمیرکاران آسان نمایند از این رو تعمیرکاران موبایل نیز برای بهبود کیفت کار خود و مسیر یابی دقیق روی نقشه نیازمند شماتیک موبایل می باشند .برای تعمیرات لپ تاپ تعمیرکاران از دو نوع شماتیک و boardview  تعمیراتی استفاده می نمایند که boardview  تصویری از برد را نشان داده و مسیر تست شده را برای کاربران فراهم می سازد ولی شماتیک مسیر کامل برد را فراخوانی مینمایند و از این رو تعمیرکاران نیاز به نقشه خوانی دارند تا شماتیک مد نظر خود را به راحتی بخوانند ولی در سولوشن احتمال اینکه تعمیر مسیر و یا قطعات مثبت شود ۵۰% می باشد چرا که مشکل سخت افزاری لپ تاپ می تواند از مسیر های دیگر حتی یک مقاومت یا خازن باشد و پیشنهاد ما به شما تعمیرکاران عزیز استفاده از شماتیک جهت بهبود کیفت کار خود می باشد

تعداد مشاهده: 136 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 100

حجم فایل:7,960 کیلوبایت



دانلود فایل

سرویس منوال و شماتیک DELL 15140 1

سرویس منوال و شماتیک DELL  15140 1




نام کامل :
سرویس منوال و شماتیکDELL _15140-1
شماتیک و boardview  لپ تاپ در واقع توسط مهندیسن شرکت ها طراحی می شود که کار را برای تعمیرکاران آسان نمایند از این رو تعمیرکاران موبایل نیز برای بهبود کیفت کار خود و مسیر یابی دقیق روی نقشه نیازمند شماتیک موبایل می باشند .برای تعمیرات لپ تاپ تعمیرکاران از دو نوع شماتیک و boardview  تعمیراتی استفاده می نمایند که boardview  تصویری از برد را نشان داده و مسیر تست شده را برای کاربران فراهم می سازد ولی شماتیک مسیر کامل برد را فراخوانی مینمایند و از این رو تعمیرکاران نیاز به نقشه خوانی دارند تا شماتیک مد نظر خود را به راحتی بخوانند ولی در سولوشن احتمال اینکه تعمیر مسیر و یا قطعات مثبت شود ۵۰% می باشد چرا که مشکل سخت افزاری لپ تاپ می تواند از مسیر های دیگر حتی یک مقاومت یا خازن باشد و پیشنهاد ما به شما تعمیرکاران عزیز استفاده از شماتیک جهت بهبود کیفت کار خود می باشد

تعداد مشاهده: 101 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 100

حجم فایل:1,500 کیلوبایت



دانلود فایل