فایل یو

برترین جزوات آموزشی

فایل یو

برترین جزوات آموزشی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدمات بانکداری آنلاین و رضایتمندی مشتریان

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدمات بانکداری آنلاین و رضایتمندی مشتریان

عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدمات بانکداری آنلاین و رضایتمندی مشتریان فرمت فایل: word تعداد صفحات: 60   امروزه مشتریان نقش بسیار مهمی در موفقیت سازمان‌ها برعهده دارند و نقش آنها به صورت اسامی و با سرعت از حالت انفرادی و مصرف‌کننده غیرفعال به بازیگرانی در عرصه تولید، ایجاد ارزش، توسعه دانش و رقابت در حال تغییر است. در مفهوم اقتصاد نوین، ارائه خدمات با کیفیت توسط سازمان‌ها، بیشتر از خود تولیدات، حائز اهمیت است. و این به...

دانلود جزوه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.