فایل یو

برترین جزوات آموزشی

فایل یو

برترین جزوات آموزشی

پاورپوینت تعارض در سازمان


بخشی از متن:
تعارض به عدم توافق ،مخالفت یا کشمکش میان دو یا چند نفر یا گروه اشاره می کند. (کابانوف)
تعارض فراگزدی است که در آن تلاش عمدی یک شخص برای خنثی سازی تلاش شخص دیگر از طریق نوعی مانع تراشی به عجز و ناکامی شخص در دستیابی به هدف  ها یا افزایش منافعش منجر می شود. (رابینز)
تعارض فرآیندی است که در آن یک شخص در می یابد که منافعش با مخالفت یا واکنش منفی طرف دیگر مواجه گردیده است. (والز)
تعارض وضعیتی اجتماعی است که در آن دو یا چند نفر درباره موضوع های اساسی مربوط به سازمان یا با هم توافق ندارد یا نسبت به یکدیگر قدری خصومت احساسی نشان میدهند.(شرمرهورن و دیگران)

فهرست مطالب:
—تعاریف تعارض و شباهت های آن
—تحولات در اندیشه تعارض
—انواع اساسی تعارض
—سطوح تعارض در سازمان
—پیش فرضهای اساسی سه گانه نسبت به تعارض و مدیریت آنها
—عوامل ساختاری تعارض
—علل تعارض در سازمانها
—دیدگاههای سه گانه نسبت به تعارض
—چگونگی ایجاد نگرش مثبت نسبت به تعارض
—فرآیند تعارض
—نحوه برخورد با تعارض
—تعارض کارکردی و غیر کارکردی
—ایجاد تعارضات کارکردی
فن نقادی
روش مجادله ای
نتیجه گیری
منابع

تعداد مشاهده: 2113 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 38

حجم فایل:223 کیلوبایت

 قیمت: 2,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل پاورپوینت و قابل ویرایش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.