بخشی از مقدمه: استفاده از خدمات دولتی به صورت مساوی برای تمامی اقشار جامعه، شناسایی مجراهای ارتباطی و تکثر کانال های ارتباطی، ایجاد ساز و کارها و بسترهای لازم به منظور عرضه ی خدمات مناسب، در دسترس بودن مراکز خدمات و... از جمله مهمترین موضوعاتی است که هر دولت خدمتگزار باید به صورت تشکیلاتی برای آنها برنامه های شفاف و مشخصی ارائه کند. کاهش فاصله ی مراکز خدمات با مخاطبان وتوزیع متناسب امکانات در شهرها وروستاهای کشور، ضرورت ایجاد مراکز و دفاتری را در گستره شهرها وحتی در روستاهای کشور برای عملیاتی کردن این خدمات، اجتناب ناپذیر کرده است. این دفاتر که وظایفشان ارائه بخشی از خدمات سازمان های دولتی در تمامی نقاط شهری وروستایی است، از این پس به نام "دفاتر پیشخوان خدمات دولت" شناخته می شود. ...
فهرست مطالب: مقدمه آشنایی با دفتر پیشخوان دولت اهداف دفتر پیشخوان دولت منشور اخلاقی دفتر پیشخوان دولت شرایط و امکانات دفتر پیشخوان دولت خدمات ارایه شده سازمان های دولتی در دفتر پیشخوان دولت نیروی انسانی شاغل در دفتر پیشخوان دولت آموزش کارکنان در دفتر پیشخوان دولت قوانین و مقررات مالی دفتر پیشخوان دولت برنامه های آینده ی دفتر پیشخوان دولت مشکلات و پیشنهادات نتیجه گیری پیوست 1 پیوست 2
تعداد مشاهده:
2113
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 23
حجم فایل:218
کیلوبایت
قیمت:
5,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
راهنمای استفاده:
مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت
محتوای فایل دانلودی:
در قالب فایل word و قابل ویرایش