قسمتی از متن: مشکلات ارزشیابی سنتی یا بهتر بگوییم روش اندازهگیری و سنجش موجود با جو نمرهگرایی و پاسخمداری و حافظه سنجی موجود در مدارس که فراگیران اسیر چنبرهی «داده» و «ستانده» یا «محرک و پاسخ» یا امتحانهای مکررند که سلامت روانی و جسمی آنان را تهدید میکند.
فهرست مطالب: مقدمه مفهوم و تعریف ارزشیابی و ارزشیابی توصیفی پیشینه ارزشیابی توصیفی و ضرورت اجرای طرح ویژگیهای ارزشیابی توصیفی چالشها و آسیبهای ارزشیابی سنتی و فعلی رویکردها در ارزشیابی توصیفی تعریف بازخورد ضرورت بازخورد ویژگیهای بازخورد بازخورد در خدمت یادگیری بهتر بازخورد کمی یا کیفی فواید بازخورد انواع بازخورد بازخوردها بازخورد معلم به دانشآموز در فرایند یادگیری باید و نبایدهای این نوع بازخورد بهرهگیری از چرخه PDSA یا چرخه دمینگ (Deming) پیشنهادات خلاصه منابع ضمائم
تعداد مشاهده:
530
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 23
حجم فایل:130
کیلوبایت
قیمت:
4,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
راهنمای استفاده:
مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته روانشناسی و علوم تربیتی